suuug

Jaa när jag äntligen pallrar mig iväg till vårdcentralen så stänger dom ju tidigt som fan..
Sen dess har jag vart på as dåligt humör, och så blir jag grini för att jag hatar att vara på dåligt humör -.-'

Nej ska tvätta bort sminket, ta en stor te kopp med en jävla massa grädde för att allt är jobbigt och krypa ner i min soffa och kolla på Game of thrones!
Va ett tag sen jag kolla sist. typ mitten av sommarn.. :o
 
 
Sen ska jag lägga mig och grina lite för att Emil bor i göteborg, Viktor ska flytta till Norge och Lisa ska flytta till Berlin :'( bara för att jag känner för det!
Och vakna pigg och glad imorron och glömma bort att jag va trött lessen som ett as idag!
 
Kan ju inte va glad hela tiden ;)
 

PEACE! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback