Vill du bli modell? :)

 
 
Hejsan, för er som inte vet vem jag är så heter jag Annicka Papazissi och var med och starta den här bloggen och förra helgen åkte jag iväg till Skövde och sminka för affären indiska för jag fick kontakt med en modellagentur och dom hade en catwalk i indiska butiken, efter att ha pratat med chefen så gav han mig jobbet att scouta modeller här i Karlstad så nu söker jag tjejer mellan 14-17år som är mellan 175 - 181 cm långa ta kontakt med mig så fixar vi ett möte så får vi se vart det leder :) 
 
en kul grej att veta är att om ni blir accepterade som modeller så får ni gå en modell utbildning och sen åka till Paris eller Milano och gå som modell för kända designers :) 
 
p.s det här är fullt seriöst, modellagenturen gör inget utan era föräldrars tillstånd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback