cash!

Vart hos farmor i typ 2 timmar och jobbat lite, tvätta fönster typ. Fick 200 spänn för det, kommer nog aldrig hitta nån som betalar lika bra som farmor!
Så klarar mig väl förhoppningsvis tills studiebidraget kommer iaf :)

Nu ska jag va duktigt och lägga mig och plugga ett tag. Har endel grejer att ta ikapp.. Vet att jag skriver att jag ska plugga typ hela tiden, men kommer ju fan aldrig nånvart :o Nån som känner igen sig eller?
 
Aja, ligger rätt skönt i soffan så det får väl duga ;)

 

PEACE! /S

Kommentarer
Moa

Du är inte ensam, jag känner verkligen igen mig! Man säger jämt att man ska plugga men så blir det aldrig av! :s<3

Kram Moa <3

Svar: ja eller hur blir det så! :o bra att det inte bara är jag :)<3
Sanna Green

2012-09-15 @ 20:48:36 | http://emoaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback