Skolastart!

Blivit dålig uppdatering idag, so sorry.. men är ju faktiskt min sista dag på sommarlovet så måste ju ta vara på det ;)
Så imorron börjar jag alltså gymnasiet! Fattar inte vart livet tagit vägen, känner mig extremt liten samtidigt som jag känner mig mycket större än jag borde vara. Kan inte riktigt släppa mitt lilla jag :')

Börjar här imorron då!


Kommer gå på Fugik (FolkUniversitetetsGymnasiumIKarlstad) Musikalinjen, det verkar väldigt bra iaf så tror jag kommer trivas!
Har ju bästavännen Emmsi med mig som ska gå Bild & Formgivning, och Matilda som är typ min äldstavän som jag gått i samma klass som hela mitt liv. Så det blir nu superiduperbra eller nått! ;D
 
Önska mig lyckatill!
 

PEACE! /S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback