shiva ♥

Blev ittna bloggande igår för jag satt i en bil typ hela dagen.
Brorsan flytta till Gbg igår, så mamma skjutsa ner honom och lite grejer han skulle ha med sig. Jag blev med för att dom skulle stanna på vägen och hälsa på våran gamla hund i hennes nya hem.

Har inte träffat henne på över ett år och saknar henne super mycket! 
Min lilla älsklings Shiva ♥

 
Lyckats dra på mig feber igen också, så fick gå på Ipren hela dagen igår. Blev ju lite extra känslig då också, så när jag fick träffa Shiva och brosan flytta till gbg sluta det med att jag satt och böla typ hela vägen i bilen..
Mysi roadtrip! 
 
Idag blir det soffan och försöka bli friks igen -.-'
 
PEACE! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback