redhead och blond!

Händer itna mycke här på bloggen inte!
Men blir nog bättre när jag får skoldatan tror jag ;)

Men iaf.. Vart på vårdcentralen idag och kollat varför är konstant sjuk. Hade nån infektion i kroppen, men varför visste dom inte. Skulle komma tillbaka om jag fick feber ingen för den va borta idag, eller om det blev värre, isf blire käka pills i 10 dar. Verkar som det blir det för febern är tbx och min mage försöker fly ur käften på mig för jag hostar så mycket! Uscha meja.. :(

Men hann iaf med lite kul medans jag va frisk ( eller ner drogad på Ipren iaf ), hann va på första lektionen i skolan, och efter det drog jag till Fi'isen och klippte o färga håret! IIIi va kulit :D
 

Är sjuk och lat, så klaga inte på min FB bild! 
Blonda slingor i överhåret (''korkad''), röda slingor i underhåret (''bra i sänga'').. Farlig blandning kanske?
Skojjisgtskojjsigt!
 
Och här är en random gammal bild på hur det va innan!


PEACE! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback